Träningar

Nu är onsdagen snart slut och halva skolveckan är över! Hade en lång dag idag och slutade 16:30. Efter skolan åkte jag direkt till stallet för att ha hoppträning på min ponny och det var såååå kul! Nu under jul/nyår så har det varit uppehåll i träningarna men nu i slutet av januari drar alla träningar igång igen vilket är väldigt roligt! Annars har det inte hänt så mycket. Utöver ridningen så har jag tränat lite själv. Har tänkt att jag ska börja hoppa hopprep typ 30-45 min några dagar i veckan, ska tydligen vara väldigt bra träning! Gjorde det igår och känner av det i kroppen idag, speciellt i vaderna! Har tagit några bilder under dagarna som ni får se här under♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: