Träning

Någonting som jag är väldigt motiverad till att göra nu är att träna! Personligen tycker jag att det är roligast att variera min träning, så att jag gör olika saker varje gång. Jag går inte till något gym när jag tränar, utan jag gör det hemma. Ibland cyklar jag på träningscykeln och då kör jag drygt 1 mil, annars hoppar jag hopprep intensivt i 30min, eller så sticker jag ut och springer ca 5-7 km! Efter att jag har gjort någon utav dessa träningsformer så brukar jag sätta på en video med styrkepass, för att jag tycker att det är enklare att styrketräna om jag ser på en video med instruktioner under tiden! När jag kör styrka är det oftast ben, mage och ruma jag tränar!
 
Visst blir man mer motiverad till att träna om man har snygga träningskläder? Har samlat ihop några från nelly.com, länkarna till allt finns under bilden♥


Kommentarer
Postat av: Vanessa andersson

De skorna var sååå snygga!! :D

2016-01-30 @ 18:08:19
URL: http://vanessaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: