Serier

Jag personligen tycker alltid att det är roligt att ha en bra serie att följa. Typ innan jag ska sova så brukar jag alltid kolla ett avsnitt av serien som jag kollar på för stunden eller bara en seg dag så är det kul att ha någon serie att se som man följer och tycker om! Jag har samlat ihop 7 serier som jag vill tipsa er om, många känner ni säker igen:
 
 
1. Gosspi girl är en väldigt underhållande serie med många säsonger! Serien handlar om rika tonåringar som lever livet i upper east side i New York. De har många hemligheter och de flesta blir avslöjade av bloggaren vars namn inte kommer fram förens i slutet av serien.... xoxo gossip girl
 
2. 90210 är en serie om en familj (med två tonåringar) som först bodde i Kansas men flyttade till Beverly Hills. Det händer iaf en massa saker med de tonåringarna, mycket drama, kärlek och spänning skulle jag säga.
 
3. The O.C. är en ganska gammal serie som många säkert har sett? Den handlar iallafall om ett gäng ungdomar som dras in i många olika problem, vars föräldrar inte heller är speciellt problemfria. Det är iaf ett gäng ungdomar som är väldigt tighta med varandra och lever ett "lyxliv" i Newport Beach.
 
4. Kyle XY är en lite annorlunda serie. Det handlar iaf om Kyle som blir adopterad av en familj efter att ha hittats i skogen. Han kan ingenting om någonting, och ingen vet något om honom, han vet själv inte ens vart han kommer ifrån. Sedan visar det sig att han är "övernaturlig" och extremt smart.
 
5. Awkward är en sååå underhållande och rolig serie som har mycket kärlek och drama i sig! Serien handlar om en tjej som först går från att vara väldigt opoppulär till att blir poppulär på hennes High School efter ett missförstånd om en skada hon får.. Not gonna tell ya mer än så!
 
6. Prison break är ett MÅSTE för alla att se enligt mig! Extremt spännande, mycket kärlek och det är alltid någonting nytt som händer! Serien handlar om två brorsor, varav en av dem blir oskyldigt dömd till dödstraff och den ena brorn försöker att få ut den andra ur fängelset!
 
7. White Collar är en serie som jag håller på att se nu! Serien handlar iaf om en brottsling som heter Neal, FBI och massa brott som ska lösas! En av de bättre serierna jag har sett helt klart, plus att huvudpersonen ser väldigt bra ut!
 


Kommentarer
Postat av: Emelie Pahlin

Tack för tipsen! Min favoritserie är helt klart Friends, världens bästa :D

2016-01-24 @ 07:07:55
URL: http://photobyemelieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: