Onsdag

Nu är halva skolveckan klar och det är endast två dagar kvar till helg vilket är sååå skönt! Är fortfarande lite seg på morgnarna/dagarna eftersom att jag inte ställt om helt från jullovet ännu. Onsdagar för mig är ganska långa då jag börjar run 8-9 på morgonen och slutar halv fem! Det är alltså kolsvar när man lämnar byggnaden på eftermiddagen vilket är lite segt och jag kommer hem runt halv sex då också. Anledningen till att jag slutar så sent på onsdagar är delvis för att jag har en håltimme från typ 10-12. Så idag åt jag och en kompis från klassen lunch på Espresso House vilket var najs. Jag tog en Chai Latte och en bagel med mozzarella och lufttorkad skinka. Nu sitter jag och pluggar inför ett stort historiaprov som jag har på fredag och lite andra skoluppgifter som måste göras. Hoppas att ni haft en bra dag i kylan♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: