Planera

Sitter i mitt rum nu och försöker planera mina kommande skoldagar för att slippa sista minuten stress till något prov eller redovisning. Ett tips är verkligen att ha en kalender och skriv i den hur planerna ser ut framöver så man inte missar någonting. Nu måste jag ta tag i mitt engelska tal som jag ska hålla nästa vecka om att alla har rätt till rent vatten. Det är ett argumentative speech, så jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp argumenten? Men det får lösa sig. Sitter även och dricker te och äter müsli, känns som jag håller på att få feber? Kan inte minnas när jag hade det senast, får hoppas att det bara är något tillfälligt och att det går över till imorgon♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: