Monday

Ännu en helg som har paserat och en ny vecka har påbörjats. Idag hade jag engelska tal i skolan, inget jag tycker är speciellt roligt att hålla så det känns väldigt skönt att ha det överstökat. Imorgon har jag spanskaprov, får se hur det går? Spanskan nu i gymnasiet har blivit så svårt, det är så jäkla mycket gramatik och allt går så fort. För er som undrar så läser jag spanska 4. Måste sätta igång nu så jag slipper sitta hela kvällen, vi hörs♥
 
 
Bakade förresten chocolate chip cookies i helgen! Det blev så himla gott, verkligen något jag kam rekomendera för den sötsugne. Det är dock inte mina cookies på bilden utan från tumblr, mina blev inte riktigt presentabla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: