Fjärrkontroll

Hej! Kom hem från stallet för ett tag sedan, jag hade hoppträning. Min ponny skötte sig verkligen exemplariskt, hon var så duktig! Så det var väldigt roligt:) Speciellt när man lägger ner så mycket tid som jag faktiakt gör på stallet och ridningen så är det roligt när det lönar sig! Hårt jobb lönar sig ju alltid i slutändan.
 
Imorgon är det torsdag och snart är det fredag igen, woho! Imorgon har jag en ganska kort skoldag, slutar vid 2 tiden. Sedan ska jag nog på stan och fika med en kompis och vid 3 tiden så ska jag på skolbio med hela klassen + några lärare och se en bio som går nu och heter "suffragette". Känns lite annorlunda att gå och se bio med skolan men det blir säkert kul. Tror bion slutar runt 5 och då ska jag direkt hem för att fira min farmor som fyller år! Hoppas att ni alla mår bra!
 
Någonting som är kul är att jag har köpt en färrkontroll till min systemkamera. Så när jag klickar på kontrollen tas bilden  på kameran och jag behöver inte sträcka mig fram för att ta bilden eller be någon annan ta, väldigt smidigt! Kostade bara 49:- på fyndiq, annars ca 200:- i butik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: